17 жовтня 2011
семінар на тему "Система оплати "
ВПМУ на семінарі представляв С.Каріков. Як свідчить сама тема семінару – наради, на сьогодні є питання мотивації праці.
Враховую низький рівень заробітної плати залізничників, відносно заробітної плати працівників інших галузей „народного” господарства, саме питання мотивації праці є засадничим для збереження кадрового потенціалу залізничного транспорту.
Цілком зрозуміло що, на сьогоднішній день, основним фактором мотивації праці є гідна заробітна плата
На превеликий жаль, декілька років поспіль, Укрзалізниця не виконує свої забов’язання щодо підвищення заробітної плати залізничникам.
Крім того, вже стало традицією систематичне порушення Укрзалізницею ст. 104 КЗпП України, якою передбачено, що при виконанні робіт різної кваліфікації, праця почасових працівників, а також службовців оплачується за роботою вищої кваліфікації. Причому таке порушення відбувається тільки в оплаті праці робітників і ні в якому разі не торкається службовців.
Найбільше таких порушень при оплаті праці локомотивних бригад.
Оплати слідування резервом (хоча ведення потяга, що складається з 10 вагонів потребують від локомотивної бригади не менше уваги ніж скажімо з 20 вагонів, при цьому відповідальність однакова), обкатка составів з порожніх вагонів слідування штовхачем тощо.
Навіть оплата локомотивним бригадам часу прямування від місця постійної роботи до місці приймання локомотивів проводиться не так як для всіх залізничників з розрахунку основної тарифної ставки, а за заниженими тарифами.
Постійне маніпулювання руховиків нумерацією вантажних поїздів також призводить до знецінення роботи локомотивних бригад.
Слід відмітити, що за останні роки різко зросла інтенсивність роботи саме локомотивних бригад, незважаючи на зношеність тягового рухомого складу.
Стало нормою робота локомотивних бригад по 12 годин, обслуговування подовжених плеч, приховування понаднормових годин роботи під виглядом роботи у вихідні дні, та інше.
Саме на цих питаннях зосередив увагу учасників семінару у своєму виступі на тему: «Удосконалення оплати праці робітників локомотивних бригад» голова ВПМУ С.Каріков .