03 жовтня 2016
Пікетування будівлі Міністерства інфраструктури України
Причини проведення акції:
- за два роки реформування технічний стан залізничного транспорту, його інфраструктури та рухомого складу різко погіршився, два роки так званих «реформ» перетворилися на 2 роки руйнування та привели до зубожіння залізничного транспорту;
- чисельність робочих місць на залізничному транспорті зменшилась на 62 тисячі осіб (19%), при фактичному збереженні чисельності управлінського апарату;
- темпи зростання заробітної плати залізничників за цей час відстали від темпів зростання середньої заробітної плати в Україні на 20 відсотків;
- кількість вищих керівних посад на рівнях філій та апарату Укрзалізниці збільшилась у 1,5 – 2,5 рази.
Все це привело до:
- погіршення умов з безпеки руху поїздів та охорони праці;
- зниження рівня технологічної та трудової дисципліни;
- невиконання ремонтів рухомого складу та облаштувань залізниць, в зв’язку з відсутністю необхідних запчастин та матеріалів;
- падінню престижності праці залізничників, до відтоку кваліфікованих перспективних працівників, та їх виїзд на роботу за кордон;
- падіння рівня платоспроможності залізничників та зростання соціальної напруги у трудових колективах.
Основною причиною такого критичного стану ВПМУ вважає:
- ігнорування Кабінетом Міністрів України проблем залізничного транспорту та невиконання ним вимог законів України «Про залізничний транспорт» і «Про ціни та ціноутворення» у частині фінансування залізничного транспорту;
- відсутність фінансової підтримки з коштів МВФ, які виділяються на проведення реформ в Україні;
- некомпетентність керівництва Міністерства Інфраструктури в питаннях залізничного транспорту та його неспроможність представляти інтереси галузі;
- комплектування керівного складу Укрзалізниці та її філій особами, що не мають базової залізничної освіти та необхідного досвіду роботи;
- відсутність гласності у роботі Наглядової ради ПАТ Укрзалізниця.
Мета акції:
- вручення керівництву Міністерства інфраструктури вимог ВПМУ та пропозицій щодо можливих шляхів виходу з кризової ситуації;
- доведення до громадськості, в тому числі і міжнародної (та, через радників МФТ, керівництва Міжнародного Валютного Фонду) інформації про зубожіння та розвал залізничного транспорту керівництвом Міністерства за два роки так званого «реформування»