12 березня 2012

14 березня відбудеться засідання Коордради

ПИТАННЯ ЩОДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
 
1. У зв’язку з впровадженням денного пасажирського руху, яке очікується по рокам (2012-2015) вивільнення працівників масових професій :
- пасажирського господарства ;
- локомотивного господарства ;
- інших професій?
2. Які заходи планує провести адміністрацією по працевлаштуванню вивільнених у зв’язку з реформуванням галузі працівників та який відсоток з них буде працевлаштовано безпосередньо в галузі?
3. Які локомотивні депо будуть спеціалізовані як експлуатаційні, а які як ремонтні? Яка залишиться їх загальна чисельність?
4. Яка кількість працюючих провідників пасажирських вагонів залишаться в галузі?
5. Які структурні зміни плануються по господарствах перевезень, зв’язку, електрифікації, будівельних та монтажно-експлуатаційних робіт?
6. Яке процентне співвідношення між апаратом управління та загальною кількістю працюючих у галузі буде витримуватися?
7. Створення нової пасажирської компанії передбачає об’єднання усіх учасників пасажирського руху (локомотивні та поїзні бригади, інфраструктура, МВРС), чи ні?
8. Чи буде відпрацьований єдиний порядок переводу працівників при створенні нових компаній?
9. Введення наказу від 13.12.11. №648 створило ситуацію, при якій рядові залізничники, при службових поїздках, фактично кредитують залізничний транспорт (що не передбачено трудовим договором), купуючи за власний кошт квитки для проїзду до місця робити та після її завершення, в той час, як апаратні працівники, купують квитки за рахунок виданих їм коштів на відрядження.
Що планується зробити для врегулювання проблем пов’язаних з необхідністю безкоштовного проїзду пасажиром залізничникам до місця робити та після її завершення?
Також залишається невирішеним питання безкоштовного проїзду представників перевіряючи органів (ВДСБЕЗ УМВС та інш.) який вони здійснюють під виглядом перевірок.
10. Досвід роботи по наказу від 11.05.11р. №185, довів необхідність його коригування та більш чіткого дотримання графіку відпусток, як основного фактора, що надає можливість зловживань.
Які заходи планує провести Укрзалізниця для вдосконалення цього наказу та посилення контролю за його виконанням?
11. Чи проводилось економічне обґрунтування приєднання ЛВЧ Знам’янка до ЛВЧ Шевченко і яка подальша доля цього структурного підрозділу та його працівників?
12. Право на страйк, працюючих громадян України, передбачено Конституцією тому, чи є конституційним введення в проект Закону «Про залізничний транспорт» положення щодо автоматичного визнання, без рішення суду, страйку залізничників незаконним?
13. Яка на Вашу думку роль профспілок при реформуванні галузі та чи входитимуть представники всеукраїнських профспілок у робочі комісії та групи, створені Укрзалізницею, для відстоювання позицій найманих працівників на рівні розробки документів пов’язаних з реформуванням?